Meest gestelde vragen over inhoud & abonnement
Waarom kan ik de informatie niet zien die bij mijn abonnement hoort?
Als je niet, of andere, informatie te zien krijgt dan je verwacht is het mogelijk dat je niet (of via IP) bent ingelogd. Controleer rechts boven onder welk account je bent ingelogd en of dit het correcte account is.
Hoe vind ik de informatie die ik zoek als deze niet direct zichtbaar is?
Op de supportpagina vind je video’s met uitleg over hoe je kunt navigeren en zoeken in OpMaat. Het is ook mogelijk om een producttraining te volgen, hier in worden alle functies van OpMaat uitgelegd zodat je hierna gemakkelijk de juiste informatie kunt vinden.
Een inhoudelijke vraag over OpMaat?
Wanneer je een inhoudelijke vraag hebt over OpMaat, kun je het beste contact opnemen met onze supportdesk. Vermeld in de mail waar over je vraag gaat, gaat je vraag over de inhoud, voeg dan ook een verwijzing naar het artikel toe. Onze supportdesk geeft echter geen juridisch advies.
Vragen over jouw abonnement?
Heb je vragen over je abonnement, wil je je abonnement uitbreiden of ben je benieuwd welke informatie nog meer beschikbaar is in OpMaat? In onze webshop vind je een groot deel van ons aanbod, liever persoonlijk advies? Neem dan contact op met onze supportdesk, ze brengen je in contact met één van onze adviseurs.
Informatie die wel in het oude OpMaat stond kan ik nu niet vinden
Op de supportpagina vind je video’s met uitleg over hoe je kunt navigeren en zoeken in OpMaat. Lukt het je toch nog niet om te vinden wat je zoekt? Dan kun je ook inschrijven voor een producttraining. Tijdens de training worden alle functionaliteiten uitgelegd.
Ik mis specifieke functionaliteit of content in OpMaat
We blijven OpMaat voortdurend optimaliseren en doen dat in co creatie met ons testpanel en klanten. Jouw feedback is daarbij belangrijk, dus we horen het graag als je iets mist en waarom dit belangrijk is in jouw werkproces. Hiervoor kun je contact opnemen met onze supportdesk.