Meest gestelde vragen over notificaties/attenderingen
Waarom ontvang ik geen attenderingen meer?
Er kunnen verschillende redenen zijn waarom je geen attenderingen meer ontvangt.
- Jouw attenderingen kunnen verwijderd zijn. Controleer in Mijn attenderingen of je attenderingen hebt ingesteld.
- Jouw persoonlijke profiel is niet gekoppeld aan minimaal één OpMaat product. Neem hiervoor contact op met de beheerder binnen jouw organisatie.
- Je ontvangt alleen een attendering als er nieuwe resultaten verschijnen binnen jouw abonnement. Het kan zijn dat er geen nieuwe documenten aan jouw zoekvraag voldoen. Je ontvangt in dat geval geen bericht.
Ik heb de frequentie van mijn attendering op dagelijks ingesteld. Waarom ontvang ik niet elke dag een e-mail?
De ingestelde frequentie geeft aan op welke momenten er gecontroleerd wordt of er nieuwe resultaten voor jouw zoekopdracht zijn. Bij een dagelijkse frequentie wordt dit iedere dag gedaan. Je ontvangt alleen een e-mail met notificaties als er ook daadwerkelijk nieuwe resultaten zijn.
Waarom kan ik geen attenderingen instellen?
Waarschijnlijk log je automatisch in op basis van IP-herkenning. Omdat notificaties persoonlijk zijn, dien je in te loggen met jouw persoonlijke account. Let er op dat jouw persoonlijke account aan minimaal één OpMaat product gekoppeld moet zijn. Neem hiervoor contact op met de beheerder binnen jouw organisatie.
Heb je nog geen persoonlijk account? Neem dan ook contact op met de beheerder binnen jouw organisatie.
In het oude OpMaat had ik attenderingen aangemaakt. Ben ik deze nu kwijt?
We zijn de mogelijkheden aan het onderzoeken om bestaande attenderingen zoveel mogelijk automatisch om te zetten naar notificaties in het nieuwe OpMaat.